Seuran esittely

- Pienoiskivääriampumarata 26 paikkainen

- Pistooliampumarata 25 paikkainen

- Ampumahiihtostadion 22 paikkainen

- Seuralla on myös 6 paikkainen sisäampumarata ilma-aseille SIUS-elektronisilla taululaitteilla

- Lajit: kivääri, pistooli, ampumahiihto,liikkuvamaali ja kasa-ammunta

Harjoitukset:

* Ilma-aseille harjoitusillat Mustikkavuoren jäähallin huoltorakennuksen yläkerrassa

- Maanantaisin klo 17-20 Liikkuvan maalin- ja ilmaluodikon ampujat

-Tiistaisin klo 17-18  nuoret ja aloittelijat  sekä  klo 18-20 yleinen valvottu harjoitusilta

-Torstaisin klo 16-20 ilmakivääri ja ilmapistooli

*harjoitusmahdollisuudet: ilmakivääri , ilmapistooli ja SAL liikkuva maali sekä SML ilmahirvi ja ilmaluodikko.

*ratavastaava Ari Pakkala puh.0400-928798 ja puheenjohtaja Henna Kuoppala puh. 040 5262529

Harjoittelun aloittaminen

Harrastuksen voi aloittaa seuran aseilla. Käytettävissä on kaksi ilmapistoolia, neljä ilmakivääriä ja yksi kiikarilla varustettu ilmakivääri liikkuvaan maaliin. Radalla on kuusi SIUS-elektronista taululaitetta sekä liikkuvan maalin SIUS-elektroninen rata.

Toimintaamme ovat tukeneet mm. Töysän säästöpankkisäätiö 4000 euron avustuksella SIUS-taululaitteiden hankintaan.

Kuudestaan Leader -hankkeen avulla on ajanmukaistettu ilma-aserataa.